sarajohanssoonn

Alla inlägg under mars 2013

Av sara johansson - 26 mars 2013 11:41

Nu sitter jag och äter frukost vid halv tolv. Känns inte så bra att gå upp såhär sent, men va uppe sent igår. Idag ska jag iaf åka till Alva vid 5 och sova där och sedan imorrn till Örebro för att gå på stan..
Aja hare bra..

Av sara johansson - 25 mars 2013 19:03

Jo men nästan så, jag kämpar med min blogg för jag vill att många ska se och tänka hur jag lever men jag kommer ingen vart, knappas att bloggen gör mig på bättre humör.. Jag bloggar inte ibland för att jag tjänar Inget på det bara kastar bort tid och blir missnöjd. Det skulle kännas mycket bättre om jag kanske hade runt 1000 följare om dagen och att dom gilla att jag skrev inlägg osv.. Så jag har en uppgift till er om ni vill att jag fortsätter blogga reglerna


- fråga din kompis om den kanske har tid eller glädjen att läsa min blogg



- va glad




- må bra







Kan ni göra mig lycklig? Nu är det upp till er!

Av sara johansson - 24 mars 2013 12:06

Ne men har inte gjort så mycket idag och ska snart fira min syster som fyller på onsdag men är hos pappa nu, så tårta :) men ikväll åker jag till mamma och är där kanske drar ner till domino och ger lite morötter och så.. Men bloggar mer sen hörs :*

Av sara johansson - 10 mars 2013 16:02

Chilldag jao. Imorse drog jag ner till stallet och tog in domino och borsta lite, red inget pgr av att har gått barfota hela vintern. Hans hovar hade spruckigt och varigt jätte varma. Men han har "klippt" hovarna haha har glömt bort ordet;) men nu är dom reparerade och fina lite varma men betydligt bättre, blir nog skor till sommar och då jädrar ska det ridas!! Föra sommarn var underbar red och red och red.Rätt låt vann iaf mello. Robin var ju as grym!!!

Av sara johansson - 9 mars 2013 18:25

Nu sitter jag i soffan och slöar.. Ska snart ner på stan för att handla godis:)) mello börjar jue snart och de är ju final ! Ska lugnt rösta på min favorit yohio. Det var ganska coolt för idag satt jag och mamma och åt frukost sen sa hon kolla här då gick jag och kolla och det stod att yohio skulle komma till Askersund! Helt Amazing blir nog ett kort med honom och autograf :))

.

Av sara johansson - 9 mars 2013 12:52

Hej! Igår var jag till Ullared! Brände 1400kr woopsii.. Kul vara iallafall träffa Olaconny och tog kort med han riktigt skön snubbe! Lång var han också! Köpte mina efterlängtade joggningkläder.. Var faktiskt inte ens nere på avdelningen vid djuren: O har ju redan allt till Lucky och domino:) köpte ett puder ifrån " Fit Me" skit bra äre! Ska försöka blogga en gång om dagen. Har inte hunnigt, men nya tag nästa vecka.. Ikväll är det final i mello och ska självklart rösta på min favorit yohio.. Han ska komma till lilla Askersund ska bli fett Nice att träffa honom wihhhhooooo!!! Ha en bra dag puss hej:*

Av sara johansson - 7 mars 2013 16:32

Imorgon bär det av till Ullared ska bli grymt! Köpa snygga kläder och makeup! Kanske kommer upp en video när vi är på Ullared? Hoppas Det! Aja fråga frågor här nere |
V

.

Av sara johansson - 4 mars 2013 21:08

Hej! Sorry för jätte dålig uppdatering men ska försöka hinna med! Jag har inte bloggar för att vi fick veta våra klasser inför 6:an och jag blev väldigt missnöjd! Men ska byta. Idag har det varigt en Chilladag badat, skola och mobilen kan det bli mer chill? Haha men nu ska jag ladda inför imorgon och sen bara rocka!! Skriver mer imorrn puusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards