sarajohanssoonn

Alla inlägg under april 2013

Av sara johansson - 29 april 2013 19:01

Tjo nu är jag sur och hungrig, men tar inte upp varför, ska snart ut på en kvällspromenad in my ensamhet. Hoppas ni får en bra måndags kväll.
Nu väntas plugg och gokvälls promenad och såklart en kopp med var choklad ( observera bara om jag orkar göra) haha skämtosida.. Aja gokväll på er!!:**

Av sara johansson - 29 april 2013 10:02

Go morron, nu så har jag as tråk, men Mickan tror jag kommer till mig snart. Igår köpte mamma converse + en snygg väst åt mig. Conversen är vita om ni undrar iaf så kosta dom 700kr men mammas plånka ju;) idag så har jag vaknat borstar håret och typ bytt om och fixat lite på mitt rum. Igår så var jag och Emma ute och tog kort, en bild är uppe på bloggen, uppdaterar senare ska äta och städa lite på mitt rum!!:)

Av sara johansson - 28 april 2013 10:53

Godag, nu sitter jag i bilen påväg till Örebro. Ska köpa converse och en jacka/tröja kommer upp bilder på skorna sen, var i Örebro igår men hitta ingen bra bara ett linne, vattenflaska och trosor:) men aja nu kommer en bild från jackan jag ska köpa.

Av sara johansson - 27 april 2013 23:07

Mer update imorrn

Av sara johansson - 27 april 2013 11:21

Drar till marieberg med Alva vid lunch, blir att shoppa. Behöver seriöst ett par byxor, som är svarta. Får se om jag hittar några i min storlek. Men nu så Chillar jag galet i soffan haha, men ska fixa i ordning mig, fyller på torsdag och trar till fina gtb på lördag. Vet att jag har haft as dålig update men orka inte blogga just då, hade nationella igår tror det gick bra hade kanske fel på en men ingen förstod nått, hade också matteprov och jag klara de!! Nästa vecka kör jag mitt sista matteprov för i år eller iallafall till hösten, imorrn blir det as städning i garderoben Boring dat fuck. Aja mer update ikväll:)

Av sara johansson - 16 april 2013 08:02

Nu sitter jag i bussen, ska ha prov idag... Men tror iaf jag kan allt förutom att böja ord..haha. Men jag följer med Alva hem idag för att vi ska sälja lite grejer utanför affärer men det blir nog kul. Men uppdaterar lite segt idag men kanske kommer upp något inlägg sen, får la hoppas på det
Puss

Av sara johansson - 14 april 2013 12:23

Tjena mors! Nu sitter jag vid bordet och gör nada, laddar över lite bilder från kameran, om en halvtimme ska jag ner te stallet och fota Hanna på tävling, ska fota min syrra och mig så kommer en fotoshoot sen :)

Av sara johansson - 10 april 2013 16:08

Nu väntar jag på mammsen som ska komma med McDonalds till mig Lisa Jonson (misslisibell) svara på min instagram sjukt härlig känsla asså, märker att jag är sjukt dålig på uppdatering men aja puss puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards