sarajohanssoonn

Alla inlägg under februari 2013

Av sara johansson - 27 februari 2013 20:09

Nu så sitter jag i mammas säng och läste lite bok. Har Sally bredvid mig<3 ska ut och kolla lite på Sveriges mesterkock en stund typ 20 min sen gå upp och duscha. Var hos tandläkaren och drog ut en tand.. Först tog dom en salva som smaka blääää riktigt äckligt. Sen tog dom bedövningssprutan och det sticket lite men de klara jag av som tur va.. Fick en röd liten ask och nagelklistermärken. Men ställ frågor kan svara på dom imorrn..

Av sara johansson - 26 februari 2013 19:32

Efter att ha läst lite i en bok känns Det skönt att kolla på tv:)

Av sara johansson - 24 februari 2013 15:27

Nu sitter jag och äter bulle. Ska ut med hunden snart,

Av sara johansson - 24 februari 2013 13:09

Hej! som jag sa i förra inlägget skulle jag ju till Ullared den 8 mars. Jag åker till Ullared ca 3-5 grr pär år, även fast det tar  3.5 timmar och ¨åka tit. För första gången iår ska jag åka dit. Faktiskt med en kompis. Vi ska åka buss och jag åker seriöst aldig buss dit.. så jag är rädd om det inte finns toa hahahah..Men då blir det att bränna pengar som vanligt dårå.För mer infå kommentera...  

Av sara johansson - 24 februari 2013 12:54

Tja Tja! Igår var jag och linnea och shoppa lite, hitta ett par ursnygga ljusblå jeans för endast 199 ovanligt att jag hittar så billiga jeans. Hr fassnat lite för blåa jeans, letade egentigen efter upprepade lite söndriga vid knäna men hada bara 500 och dom kosta 600:( men ska ju till Ullared snart så får se vad dom levererar!! Hitta lite bambu toppar på ginatricot köpte två svarata och vita..för 60kr/st billigt billigt och en ursnygg vardaglig rosa tröja ! stog Losangeles på de.. Hitta även en parfym på hm.. Har aldrig köpt parfymer ifrån hm så kände att det var dags. Den luka iallafall väldigt frächt (stav) fast inte godare än min "have fun" parfym haha. men ändå väldigt nöjd med mitt köp slösa bort 500 spen från mammas plånka men fett värt! Nu sitter jag vil datorn och skriver för jag vill att det skulle gå snabbt. Väntar på syster som kommer snart sen ska vi ut och gå med hundarna, Aragon och Sally. Påtal om Ullared så tänkte jag skriva ett inlägg om det efter detta.  PUSS OCK KRAM,   

Av sara johansson - 24 februari 2013 12:54

Tja Tja! Igår var jag och linnea och shoppa lite, hitta ett par ursnygga ljusblå jeans för endast 199 ovanligt att jag hittar så billiga jeans. Hr fassnat lite för blåa jeans, letade egentigen efter upprepade lite söndriga vid knäna men hada bara 500 och dom kosta 600:( men ska ju till Ullared snart så får se vad dom levererar!! Hitta lite bambu toppar på ginatricot köpte två svarata och vita..för 60kr/st billigt billigt och en ursnygg vardaglig rosa tröja ! stog Losangeles på de.. Hitta även en parfym på hm.. Har aldrig köpt parfymer ifrån hm så kände att det var dags. Den luka iallafall väldigt frächt (stav) fast inte godare än min "have fun" parfym haha. men ändå väldigt nöjd med mitt köp slösa bort 500 spen från mammas plånka men fett värt! Nu sitter jag vil datorn och skriver för jag vill att det skulle gå snabbt. Väntar på syster som kommer snart sen ska vi ut och gå med hundarna, Aragon och Sally. Påtal om Ullared så tänkte jag skriva ett inlägg om det efter detta.  PUSS OCK KRAM,   

Av sara johansson - 24 februari 2013 12:54

Tja Tja! Igår var jag och linnea och shoppa lite, hitta ett par ursnygga ljusblå jeans för endast 199 ovanligt att jag hittar så billiga jeans. Hr fassnat lite för blåa jeans, letade egentigen efter upprepade lite söndriga vid knäna men hada bara 500 och dom kosta 600:( men ska ju till Ullared snart så får se vad dom levererar!! Hitta lite bambu toppar på ginatricot köpte två svarata och vita..för 60kr/st billigt billigt och en ursnygg vardaglig rosa tröja ! stog Losangeles på de.. Hitta även en parfym på hm.. Har aldrig köpt parfymer ifrån hm så kände att det var dags. Den luka iallafall väldigt frächt (stav) fast inte godare än min "have fun" parfym haha. men ändå väldigt nöjd med mitt köp slösa bort 500 spen från mammas plånka men fett värt! Nu sitter jag vil datorn och skriver för jag vill att det skulle gå snabbt. Väntar på syster som kommer snart sen ska vi ut och gå med hundarna, Aragon och Sally. Påtal om Ullared så tänkte jag skriva ett inlägg om det efter detta.  PUSS OCK KRAM,   

Av sara johansson - 24 februari 2013 12:46

Hej hej! Nu sitter jag och äter frukost/lunch. Vädret är så himla fint! Vill rida eller gå ut med hundarna ! Efter jag ätigt ska jag iaf göra det:) idag är jag helt forever alone men syster kommer snart! Den som kommer med en cola får en stor kram.. Haha;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards