sarajohanssoonn

Alla inlägg under juni 2013

Av sara johansson - 19 juni 2013 18:33

Sitter just nu på buss till Hallsberg för att träffa Mickan och imorgon ska vi till dollar store, någon ny affär ska bli spännande! Haha.

Av sara johansson - 15 juni 2013 22:55

Idag har jag ofc bara latat mig. Vakna och typ chilla sen åkte Mickan hem för hon sov hos mig, men senare på dan gick jag och min syster (Emma) men Sally och Geisha upp till brukshundsklubben och träna smått fatta att en liten valp 12v klarar av att gå så långt så fint i koppel och så lydig första gången hon fick gå i koppel och första promenaden för henne det är helt otroligt vilken duktigt hund! När vi väl kom dit så skulle jag testa att hoppa och Geisha klara 20cm så glllllaaaaaaad! Hon älskade att gå upp på rampen sparande upp och ner! Hon ramlade ner 1 gång men som tur va så va det jätte lågt där hon ramla!:) du ska jag snart gå och lägga mig och imon väntas en långpromenad och fika i naturen (bild när Geisha bada idag)

Av sara johansson - 1 juni 2013 21:00

Har såååhäär tråkigt! Är helt alone mamma käkar med grannarna det är ju utanför mitt hus men endå såå ensam, men jaja har ju osthjärtan! Ska nog försöka dra hem till nån och ha lite fuun först blanda en god dring.

Av sara johansson - 1 juni 2013 10:18

Nu är det seriöst sommar. Brun brända ben och shorts, vita converse livet leker nu väntas bara underbara vänner, skolavslutning livet är på topp just nu! Sitter i bilen ska iväg men mammsen och shoppa!

Av sara johansson - 1 juni 2013 09:34

Hela dagen idag ska bli toppen! Nu ska jag slänga på mig bikinin och ut och sola, fick typ exem av solen igår men strunt samma! Igår var jag och mamma på restaurang och käka god mat. Vädret är på topp och livet är underbart just nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards