sarajohanssoonn

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av sara johansson - 18 februari 2013 12:12

Vakna kl 9 idag och var hur pigg som helst! Ska nog ta en promenad till stallet och ge domino lite morötter. Känner mig lite trött idag men ändå pigg haha<3 ska nog storstäda min as biggiga garderob;) sitter i mammas säng med Sally Brevid mig. Snart har jag fått 300 followers på insta och det känns bra:) har inte hållt på med inta så länge. Idag kanske Mickan skulle komma och sova över hoppas på det. Tänkte bara säga att det är sjukt irriterande när ni kommenterar på hästbilderna "siken frukt" eller "ful frukt" sjukt taskigt och andra som kommenterar " fetto" på mina bilder. Så snälla sluta bara jobbigt att radera. Nu får ni en sommar bild<3

Av sara johansson - 18 februari 2013 12:12

Vakna kl 9 idag och var hur pigg som helst! Ska nog ta en promenad till stallet och ge domino lite morötter. Känner mig lite trött idag men ändå pigg haha<3 ska nog storstäda min as biggiga garderob;) sitter i mammas säng med Sally Brevid mig. Snart har jag fått 300 followers på insta och det känns bra:) har inte hållt på med inta så länge. Idag kanske Mickan skulle komma och sova över hoppas på det. Tänkte bara säga att det är sjukt irriterande när ni kommenterar på hästbilderna "siken frukt" eller "ful frukt" sjukt taskigt och andra som kommenterar " fetto" på mina bilder. Så snälla sluta bara jobbigt att radera. Nu får ni en sommar bild<3

Av sara johansson - 18 februari 2013 12:12

Vakna kl 9 idag och var hur pigg som helst! Ska nog ta en promenad till stallet och ge domino lite morötter. Känner mig lite trött idag men ändå pigg haha<3 ska nog storstäda min as biggiga garderob;) sitter i mammas säng med Sally Brevid mig. Snart har jag fått 300 followers på insta och det känns bra:) har inte hållt på med inta så länge. Idag kanske Mickan skulle komma och sova över hoppas på det. Tänkte bara säga att det är sjukt irriterande när ni kommenterar på hästbilderna "siken frukt" eller "ful frukt" sjukt taskigt och andra som kommenterar " fetto" på mina bilder. Så snälla sluta bara jobbigt att radera. Nu får ni en sommar bild<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards